Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 133KM, 98kW, olej napędowy (2003.08 - obecnie) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
0491-K57T
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
0491-K57T
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,031
Długożć opakowania [cm]:  6,4
Szerokość opakowania [cm]:  6,4
Wysokość opakowania [cm]:  3,0
Do 100 dni na zwrot
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze