Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS do Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 4WD (V23W, V43W, V23C) samochód terenowy zamknięty 150KM, 110kW, benzyna (1990.12 - 1995.12) VAICO
Producent:NPS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M440I18A
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M440I18A
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M440I18
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M440I18
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
NPS
0 (0)
Kod produktu:
M445I07
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
M445I07
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze