Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi LANCER III Station Wagon (C1_V, C3_V) 1.8 4WD (C37V) Kombi 83KM, 61kW, benzyna (1987.01 - 1989.08) VAICO
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
715520319
niedostępny
Kaucja: 80,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715520319
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Kayaba
Średnica koła pasowego [mm]:  148
Liczba rowków:  5
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
1125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 80,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze