Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz VITO Autobus (W638) 110 CDI 2.2 (638.194) Autobus 102KM, 75kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) VAICO
Producent:LAUBER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0975
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0975
Jednostka:
szt
Gwintowana złączka:  16mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  LUK
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  129
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu 1:  M16
Cisnienie [bar]:  120
Profil piasty:  Curved Triangle
Do 100 dni na zwrot
351,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.1030
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1030
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  ZF
Ciśnienie pracy [bar]:  120
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Rozmiar gwintu 1:  M16
Cisnienie [bar]:  120
Profil piasty:  Triangle
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0730
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0730
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Technika połączeń:  wielorowek
Długość całkowita [mm]:  1375
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  60
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
2049,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0730U
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0730U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze