Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LUK Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) LUK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (601) 210 D 2.8 Platforma / podwozie 98KM, 72kW, olej napędowy (1988.11 - 1996.02) VAICO
Producent:LAUBER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
55.0954
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0954
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
920,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
55.1008
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1008
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
1442,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze