Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY do Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 416 CDI 4x4 (906.655, 906.657) Skrzynia 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) VAICO
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0)
Kod produktu:
SPW-ME-001
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
SPW-ME-001
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Numer seryjny:  SPW-ME-001
Do 100 dni na zwrot
467,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze