Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B904) 414 NGT Skrzynia 129KM, 95kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (1995.02 - 2006.05) TRISCAN
Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8510 23402
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 23402
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
2799,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 23619
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8515 23619
Ograniczenia producenta:  ZF
Ograniczenia producenta:  LUK
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  6
Średnica koła pasowego [mm]:  129
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Numer pompy:  7692 900 503
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze