Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 316 LGT (906.633, 906.635) Skrzynia 156KM, 115kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2008.09 - obecnie) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP1333
dostępny
Kaucja: 1949,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1333
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  THYSSEN KRUPP
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1500
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  11
Suw [mm]:  165
Gwint zewn. [mm]:  M16 x1,5
Do 100 dni na zwrot
3002,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1949,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze