Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz KLASA S (W126) 3.8 sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.08 - 1984.08) VAICO
Producent:URW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1)
Kod produktu:
31-89509
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
31-89509
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze