Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BILSTEIN Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOGE Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) BOGE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz CLK (C209) 320 CDI (209.320) coupe 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) VAICO
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP138
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP138
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Ilość żeber:  8
Kształt adaptera:  Okrągły
Ograniczenia producenta:  ZF
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  128
Średnica koła pasowego [mm]:  120
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  28
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  19
Średnica punktów mocowania [mm]:  8,5
Do 100 dni na zwrot
365,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP139
niedostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP139
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Ilość żeber:  7
Kształt adaptera:  Okrągły
Ograniczenia producenta:  ZF
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  120
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  28
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  19
Średnica punktów mocowania [mm]:  8,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze