Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ALCO FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) ALCO FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) KOLBENSCHMIDT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SCT - MANNOL Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) SCT - MANNOL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T Turbo-D (123.193) Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (1980.10 - 1985.11) VAICO

41 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
66.0973
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0973
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
1619,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
53705
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53705
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  1
Średnica koła pasowego [mm]:  137
Ciśnienie pracy [bar]:  65
Do 100 dni na zwrot
1698,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SB2944
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SB2944
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Do 100 dni na zwrot
4610,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SP3205
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3205
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]:  137
Ilość żeber:  1
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1)
Kod produktu:
31-89503
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
31-89503
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1)
Kod produktu:
31-89520
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
31-89520
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza obiegowa
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
SCT - MANNOL
0 (0)
Kod produktu:
SH 4765
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCT - MANNOL
Kod:
SH 4765
Wysokość [mm]:  26
Średnica 1 [mm]:  80,6
Średnica 2 [mm]:  7
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
160944
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
160944
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
130972
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130972
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  VICKERS/ZF
Cisnienie [bar]:  110
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Do 100 dni na zwrot
MISFAT
0 (0)
Kod produktu:
L118
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MISFAT
Kod:
L118
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Średnica wewnętrzna [mm]:  7
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Wysokość [mm]:  26
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze