Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE do Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ALCO FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) ALCO FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) KOLBENSCHMIDT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) MAHLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SCT - MANNOL Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) SCT - MANNOL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 300 T D (123.190) Kombi 88KM, 65kW, olej napędowy (1979.03 - 1985.11) VAICO
Producent:TRUCKTEC AUTOMOTIVE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
02.37.011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kod:
02.37.011
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  000 466 2104
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
02.43.072
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kod:
02.43.072
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  000 466 2104 cpl.1
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  81
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
02.43.073
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kod:
02.43.073
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  000 466 1604 cpl.1
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  86
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze