Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT do Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ALCO FILTER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) ALCO FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) KOLBENSCHMIDT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SCT - MANNOL Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) SCT - MANNOL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz 123 T-Model (S123) 250 T (123.086) Kombi 140KM, 103kW, benzyna (1978.05 - 1982.08) VAICO
Producent:KOLBENSCHMIDT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KOLBENSCHMIDT
0 (0)
Kod produktu:
50013172
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KOLBENSCHMIDT
Kod:
50013172
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  80
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  6,9
Wysokość [mm]:  26
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze