Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW do Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) liftback 90KM, 66kW, benzyna (1997.05 - 1999.12) VAICO
Producent:URW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
URW
5.0 (1)
Kod produktu:
32-64524
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-64524
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1)
Kod produktu:
30-64013
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
30-64013
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze