Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Honda LEGEND I coupe (KA_) 2.7 i 24V (KA3) coupe 169KM, 124kW, benzyna (1987.10 - 1990.12) VAICO
Producent:LENCO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SP3326
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3326
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA387L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA387L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacja:  SENSOR 1 THREADED
Specyfikacja:  SENSOR 1 PIPE
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1397L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1397L
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA384L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA384L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Specyfikacja:  SENSOR 2 SCREW CONNS
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze