Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM do Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 JTD Kombi 80KM, 59kW, olej napędowy (2003.01 - 2008.08) TRISCAN
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0)
Kod produktu:
51733142
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
51733142
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  1240
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,9
Ciężar netto [kg]:  6,1
Do 100 dni na zwrot
1193,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze