Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat PUNTO (176_) 1.7 TD liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (1994.01 - 1999.09) VAICO
Producent:METALCAUCHO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50325
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50325
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  103
Do 100 dni na zwrot
380,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50389
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50389
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu wyjście:  M16x1.5
Średnica złączki hydraulicznej [mm]:  16
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
348,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50429
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50429
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  94
Do 100 dni na zwrot
424,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze