Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Daewoo MUSSO (FJ) 2.9 TD 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW, olej napędowy (1999.01 - obecnie) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]:  0,14
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze