Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën SAXO (S0, S1) 1.5 D liftback 54KM, 40kW, olej napędowy (1996.09 - 2003.09) VAICO
Producent:ELSTOCK

9 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
19-0489
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
19-0489
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ciężar netto [kg]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
930,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
19-0215
niedostępny
Kaucja: 580,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
19-0215
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ciężar netto [kg]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
996,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 580,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
11-0654R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0654R
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
11-0083
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0083
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  492
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  82
Rozmiar gwintu wejżcie:  M14
Wymiar gwintu wyjście:  M16
Ciężar netto [kg]:  3,5
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
11-0083R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0083R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  492
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  82
Rozmiar gwintu wejżcie:  M14
Wymiar gwintu wyjście:  M16
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
19-0357
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
19-0357
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Ciężar netto [kg]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
11-0654
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0654
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
11-0273R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0273R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
11-0273
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0273
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze