Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) VAICO

63 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00753R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00753R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  1020
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,3
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00754
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00754
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  1020
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,9
Ciężar netto [kg]:  5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00755R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00755R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  1020
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,9
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze