Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën C5 II Break (RE_) 1.8 16V Kombi 125KM, 92kW, benzyna (2005.09 - obecnie) VAICO
Producent:LAUBER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
55.1753
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1753
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Liczba rowków:  6
Ograniczenia producenta:  ZF
Średnica koła pasowego [mm]:  126
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Rozmiar gwintu 1:  M16
Cisnienie [bar]:  100
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
347,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
66.9087
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9087
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Suw [mm]:  148
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  ZF
Długość całkowita [mm]:  1015
Technika połączeń:  klin
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  9,5
Do 100 dni na zwrot
1368,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
55.1826
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1826
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Profil piasty:  Round
Do 100 dni na zwrot
522,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
66.9087U
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9087U
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Suw [mm]:  148
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze