Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën C4 I (LC_) 1.6 HDi liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (2004.11 - 2011.07) VAICO
Producent:CEVAM

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
113058
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113058
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1253
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
135424
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
135424
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SAGINAW
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Liczba rowków:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
113074
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113074
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1253
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
145433
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
145433
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  HPI
Cisnienie [bar]:  108
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze