Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën C4 I (LC_) 1.4 16V liftback 88KM, 65kW, benzyna (2004.11 - 2011.07) VAICO
Producent:TMI

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG01707R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01707R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  1265
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PU00353
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00353
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Ciężar netto [kg]:  4
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG01706
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG01706
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  1265
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,8
Ciężar netto [kg]:  6,6
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PU00526
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00526
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  HPI
Cisnienie [bar]:  108
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Ciężar netto [kg]:  5,2
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze