Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën BX (XB-_) 19 GTi 16V liftback 158KM, 116kW, benzyna (1987.09 - 1988.12) VAICO
Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8510 38402
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 38402
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8510 3830
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8510 3830
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze