Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS do Bmw X5 (F15, F85) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2013.12 - 2018.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw X5 (F15, F85) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2013.12 - 2018.07) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw X5 (F15, F85) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2013.12 - 2018.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw X5 (F15, F85) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2013.12 - 2018.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X5 (F15, F85) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2013.12 - 2018.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw X5 (F15, F85) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2013.12 - 2018.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw X5 (F15, F85) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2013.12 - 2018.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw X5 (F15, F85) M 50 d SUV 381KM, 280kW, olej napędowy (2013.12 - 2018.07) TMI
Producent:AKS DASIS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0)
Kod produktu:
056075N
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
056075N
Dla numeru OE:  17117606253
Dla numeru OE:  17117588259
Dla numeru OE:  17217576274
Dla numeru OE:  17218515777
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze