Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw X5 (E53) 3.0 d SUV 211KM, 155kW, olej napędowy (2003.10 - 2006.09) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TMI

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00778
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00778
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1155
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  35
Rozmiar gwintu wejżcie:  M14
Wymiar gwintu wyjście:  M16
Ciężar netto [kg]:  10,2
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00779R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00779R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1155
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  35
Rozmiar gwintu wejżcie:  M14
Wymiar gwintu wyjście:  M16
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00781R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00781R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1255
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  35
Rozmiar gwintu wejżcie:  M14
Wymiar gwintu wyjście:  M16
Ciężar netto [kg]:  7
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PU00789
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00789
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  LUK
Ograniczenia producenta:  With hub
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00780
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00780
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1155
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  35
Rozmiar gwintu wejżcie:  M14
Wymiar gwintu wyjście:  M16
Ciężar netto [kg]:  10
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze