Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BEHR HELLA SERVICE Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) BEHR HELLA SERVICE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 Touring (F11) 535 i xDrive Kombi 306KM, 225kW, benzyna (2011.09 - 2017.02) VAICO
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
GKNY10108
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
GKNY10108
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze