Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 Touring (E34) 525 tds Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (1991.12 - 1996.07) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]:  0,14
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze