Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 Touring (E34) 525 ix Kombi 192KM, 141kW, benzyna (1992.01 - 1996.03) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]:  0,14
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze