Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS do Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 (E90) 335 i xDrive sedan 306KM, 225kW, benzyna (2008.09 - 2011.10) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277162
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277162
Jednostka:
szt
Obciążalnożć prądowa [A]:  19
Napięcie robocze [V]:  100
Ograniczenia producenta:  BMW
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VAG
Długość kabli:  300
Ilość biegunów:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,5
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277351
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277351
Ograniczenia producenta:  BMW
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  200
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Ocynkowany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277249
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277249
Ograniczenia producenta:  BMW
Ograniczenia producenta:  Ford
Ograniczenia producenta:  Hyundai
Ograniczenia producenta:  Kia
Długość kabli:  300
Ilość biegunów:  2
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,5
Szerokosc wtyczki [mm]:  0,64
Zakres temperatury od [°C]:  -40
Zakres temperatury do [°C]:  +125
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze