Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 (E30) M3 2.3 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1987.02 - 1989.05) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
szt
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]:  0,14
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  5,8
Głębokość opakowania [cm]:  13
Do 100 dni na zwrot
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze