Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 coupe (E92) 330 xi coupe 272KM, 200kW, benzyna (2007.03 - 2010.02) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SPIDAN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54397
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54397
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Round
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
1686,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
54318
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
54318
Jednostka:
szt
Profil piasty:  Round
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciśnienie pracy [bar]:  135
Do 100 dni na zwrot
2067,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
52582
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52582
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1195
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Do 100 dni na zwrot
3467,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
51631
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51631
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Do 100 dni na zwrot
3554,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze