Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI TMI do Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2013.10 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2013.10 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2013.10 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2013.10 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2013.10 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2013.10 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2013.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2013.10 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 2 coupe (F22, F87) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2013.10 - obecnie) TMI
Producent:TMI
Producent:TMI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG03694
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03694
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1191
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  79
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,7
Ciężar netto [kg]:  12
Ograniczenia producenta:  Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG03695R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03695R
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość [mm]:  1191
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  79
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,7
Ciężar netto [kg]:  12
Ograniczenia producenta:  Always Cross by OE
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG03707R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG03707R
Tryb pracy:  Elektroniczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ThyssenKrupp
Długość [mm]:  1192
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  35
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,8
Ciężar netto [kg]:  15
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze