Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 1 coupe (E82) 118 d coupe 143KM, 105kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.10) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SASIC

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
7176069
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7176069
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Kształt:  Zębaty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
2021,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
7176039
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7176039
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla numeru OE:  32106765013
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z drążkiem sprzęgającym
Do 100 dni na zwrot
1391,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze