Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 3.6 quattro sedan 245KM, 180kW, benzyna (1993.04 - 1994.02) VAICO
Producent:MAPCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29872
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29872
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
2946,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
29019
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29019
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze