Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro SUV 500KM, 368kW, olej napędowy (2008.09 - 2014.05) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP1063
niedostępny
4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1063
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze