Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro sedan 230KM, 169kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) VAICO
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50384
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50384
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
1310,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze