Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B7 Avant (8ED) 3.0 Kombi 218KM, 160kW, benzyna (2004.11 - 2006.05) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
72-4746
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-4746
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF/KOYO
Długość [mm]:  1035
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  35
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,9
Dolot - sr. [mm]:  14
Wylot - sr. [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
1074,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze