Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi A4 B6 kabriolet (8H7) 3.0 quattro kabriolet 220KM, 162kW, benzyna (2003.05 - 2005.12) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CEVAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
112124
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
112124
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
112064
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
112064
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  KOYO
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
131253
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
131253
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze