Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC do Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI e-tron liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.05 - 2020.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI e-tron liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.05 - 2020.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI e-tron liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.05 - 2020.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI e-tron liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.05 - 2020.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI e-tron liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.05 - 2020.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI e-tron liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.05 - 2020.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI e-tron liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.05 - 2020.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI e-tron liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.05 - 2020.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI e-tron liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.05 - 2020.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A3 Sportback (8VA, 8VF) 1.4 TFSI e-tron liftback 204KM, 150kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.05 - 2020.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SASIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SASIC
0 (0)
Kod produktu:
7176063
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SASIC
Kod:
7176063
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Dla numeru OE:  5Q1423055GX
Kształt:  Płaski
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubów kulowych
Do 100 dni na zwrot
2533,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze