Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TFSI quattro liftback 190KM, 140kW, benzyna (2016.05 - 2017.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
173422
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
173422
Tryb pracy:  Elektryczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Dla numeru PR:  QZ0
Dla numeru PR:  1N7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze