Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania QUINTON HAZELL Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) QUINTON HAZELL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E quattro sedan 136KM, 100kW, benzyna (1987.04 - 1991.07) VIKA
Producent:TRW

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR166
niedostępny
Kaucja: 462,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR166
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Ilość połączeń:  2
Cisnienie [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
486,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 462,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR165
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR165
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość połączeń:  2
Cisnienie [bar]:  100
Do 100 dni na zwrot
510,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JPR170
niedostępny
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR170
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
596,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 425,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP601
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP601
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]:  536
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  50
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Ograniczenia producenta:  ZF
Do 100 dni na zwrot
1393,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP602
niedostępny
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP602
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Długość całkowita [mm]:  532
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  57
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Do 100 dni na zwrot
1520,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 628,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze