Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi 100 C4 sedan (4A2) S4 V8 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1992.10 - 1994.07) VAICO
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50384
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50384
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
1310,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze