Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Alfa Romeo 164 (164_) 3.0 24V Q4 (164.K1M, 164.K1C) sedan 231KM, 170kW, benzyna (1994.02 - 1998.09) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERA BENELUX

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR23225
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR23225
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rodzaj napędu:  Napęd na 4 koła
Do 100 dni na zwrot
2555,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze