Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Alfa Romeo 164 (164_) 2.0 Turbo (164A2B) sedan 175KM, 129kW, benzyna (1988.02 - 1992.10) VAICO
Producent:ERA BENELUX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SP8069
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP8069
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1079,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2445
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2445
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  14
Do 100 dni na zwrot
1671,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0)
Kod produktu:
SR2757
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2757
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wyposażenie pojazdu:  Do pojazdów z amortyzatorem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
1740,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze