Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI TMI do Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Alfa Romeo 155 (167_) 2.0 16V Turbo Q4 (167.A2B, 167.A2C, 167.A2E) sedan 186KM, 137kW, benzyna (1992.01 - 1997.12) VAICO
Producent:TMI
Producent:TMI

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00022
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00022
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  6,3
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00024
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00024
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00025R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00025R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00026
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00026
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  6,1
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00027R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00027R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PU01065
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU01065
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Ograniczenia producenta:  With triangle hub
Ograniczenia producenta:  Hub height 97mm
Cisnienie [bar]:  110
Ciężar netto [kg]:  1,6
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
SG00023R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00023R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze