Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa oleju VAICO do Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11)

Pompa oleju TOPRAN Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) TOPRAN
Pompa oleju VAICO Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) VAICO
Pompa oleju ASHIKA Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) ASHIKA
Pompa oleju BGA Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) BGA
Pompa oleju FAI AUTOPARTS Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) FAI AUTOPARTS
Pompa oleju FEBI BILSTEIN Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) FEBI BILSTEIN
Pompa oleju FRECCIA Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) FRECCIA
Pompa oleju JAPANPARTS Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) JAPANPARTS
Pompa oleju JAPKO Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) JAPKO
Pompa oleju JPN Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) JPN
Pompa oleju MAGNETI MARELLI Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) MAGNETI MARELLI
Pompa oleju MAPCO Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) MAPCO
Pompa oleju MAXGEAR Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) MAXGEAR
Pompa oleju NTY Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) NTY
Pompa oleju SASIC Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) SASIC
Pompa oleju VIKA Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI 16V 4motion liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2004.08 - 2008.11) VIKA
Producent:VAICO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0)
Kod produktu:
V10-3275
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-3275
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  03G 105 021 C
Grubość [mm]:  10
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica zewnętrzna [mm]:  48
Ciężar [kg]:  0,031
Szerokość opakowania [cm]:  4,3
Wysokość opakowania [cm]:  7,3
Do 100 dni na zwrot
84,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V10-0829
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-0829
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  130
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez nasadki rurowej
Długość [mm]:  165
Wysokość [mm]:  100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Ciężar [kg]:  1,095
Do 100 dni na zwrot
456,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
5.0 (1)
Kod produktu:
V10-6605
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V10-6605
Jednostka:
szt
Ilość zębów:  23
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zębatym
Materiał obudowy:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
489,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa oleju

Niskie ciśnienie oleju w silniku - uszkodzenie pompy oleju. Kup u nas nawet 40% taniej

Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?

„Mam problem z niskim ciśnieniem oleju w silniku. Czy to może być wina pompy oleju? A jeśli tak, to czy muszę ją wymieniać?” Tak, problemy z utrzymaniem odpowiedniego ciśnienia w silniku mogą wynikać z awarii pompy i wówczas zdecydowanie należy ją wymienić. Jak najszybciej. Ale mogą też wynikać z innych przyczyn, które należy wcześniej wykluczyć.

czytaj więcej >

Pompy oleju silnikowego do samochodu

Bez układu smarowania żaden współczesny silnik spalinowy nie byłby w stanie działać prawidłowo w dłuższej perspektywie czasowej. Bardzo szybko doszłoby do zatarcia lub przegrzania jednostki napędowej. Aby olej mógł docierać do nawet najbardziej obciążonych elementów silnika, niezbędna jest pompa oleju.  

Pompa oleju w samochodzie

Pompa oleju silnikowego ma za zadanie dostarczać środek smarny pod odpowiednim ciśnieniem do układu ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze