Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAWE Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) METZGER
Pompa hamulcowa NK Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw TRANSPORTER III Autobus 2.1 Autobus 95KM, 70kW, benzyna (1985.08 - 1992.07) TRW
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2)
Kod produktu:
1883
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1883
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1 (4)
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  ATE
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
Do 100 dni na zwrot
214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze