Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05)

Pompa hamulcowa TRW Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) TRW
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) AISIN
Pompa hamulcowa ATE Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) MAPCO
Pompa hamulcowa NK Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) NK
Pompa hamulcowa OEM Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) OEM
Pompa hamulcowa SAMKO Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa VAICO Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) VAICO
Pompa hamulcowa VALEO Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw PASSAT B5.5 (3B3) 2.8 sedan 190KM, 140kW, benzyna (2000.10 - 2005.05) VIKA
Producent:JURID

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0)
Kod produktu:
132952J
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
132952J
Średnica [mm]:  25
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  TRW
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1123
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
JURID
0 (0)
Kod produktu:
133101J
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
133101J
Średnica [mm]:  25
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1477
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
JURID
0 (0)
Kod produktu:
133147J
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
133147J
Średnica [mm]:  25
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1488
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze