Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TEXTAR do Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08) ATE
Pompa hamulcowa BREMBO Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08) FTE
Pompa hamulcowa KAWE Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08) MAPCO
Pompa hamulcowa SAMKO Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2011.05 - 2015.08) TEXTAR
Producent:TEXTAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
3.0 (2)
Kod produktu:
33061200
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
33061200
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  26,99
Techniczny numer informacyjny:  33000 0612 0 1
Do 100 dni na zwrot
767,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TEXTAR
3.0 (2)
Kod produktu:
33095100
niedostępny
3.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
33095100
Otwór o śr[mm]:  26,99
Materiał:  Aluminium
Techniczny numer informacyjny:  33000 0951 0 1
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze